Termeni şi Condiţii

Prin utilizarea site-ului SensoHome.ro (denumit în continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit în continuare Cumpărător) îşi exprimă acordul faţă de Termenii şi Condiţiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract).

Magazinul online SensoHome este administrat de compania S.C. SENSO AMBIENTE S.R.L., (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/10909/2004, având CUI 16573152, atribut fiscal RO, CIF RO16573152, capital social 100.000 lei, sediul social în Bucureşti, Calea 13 Septembrie nr. 81, Bloc 77 A, Parter Comercial, Sector 5, România, telefon +40-21-407-3434, fax +40-21-319-8832 şi contul bancar IBAN RO62 RZBR 0000 0600 1354 1835 deschis la Raiffeisen Bank - Agenţia 13 Septembrie.

Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii prin intermediul magazinului online şi, odată încheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor părţi.

Contractul poate fi modificat de Vânzător în funcţie de evoluţia prevederilor legale, fără obligaţia de a anunţa în mod special acest lucru.

1. Confirmarea, prelucrarea şi facturarea comenzilor

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online, Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenţia de a achiziţiona bunuri şi servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic.
Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de facturare si una de livrare.

Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanţii Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.

Comenzile plasate sau ridicate de la sediile Vanzătorului sau livrate prin reprezentantii acestuia, datorita faptului ca si Vanzatorul si Cumparatorul sunt prezenti fizic simultan si produsele pot fi vizualizate, verificate, probate, acceptate personal si facturate, se considera comert direct si nu intra sub incidenta prevederilor legilor de comert online si a contractului la distanta. Pentru aceste cazuri, momentul incheierii Contractului este momentul preluarii produsului de catre Cumpărător prin semnarea facturii si efectuarea platii.

Pentru fiecare comanda confirmata Vanzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile şi serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligaţia de a furniza toate informaţiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislaţia in vigoare. Clientul poate regasi detaliile comenzii facturate in contul sau de client , sectiunea "Facturi".

Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumpărătorul işi exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzătorului pe adresa de email furnizată.

Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.

Cumpărătorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email către info@SensoHome.ro.

2. Preţurile, stocurile si alte informaţii despre produse

Toate preţurile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA (24%) şi Timbrul Verde. Preţurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepţia cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului.
O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar mic de produse din catalog sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza instantaneu pentru produsele aflate “In stoc”-ul magazinului.
Pentru produsele aflate in “Stoc Furnizor”, stocul se actualizeaza de mai multe ori pe zi cu informatia din feed-urile furnizorilor.
Produsele “Disponibile in 15 zile” nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile.
Pentru produsele cu status “Stoc Furnizor” si "Disponibil in 15 zile", este obligatorie verificarea disponibilitatii reale si a termenului de livrare cu Vanzătorul.
Produsele afisate pe site cu starea de stoc “In curand” sunt produse nou lansate si urmeaza a fi comercializate in curand.

Celelalte informatii din site (textele, denumirile şi descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentanţii producătorilor/furnizorilor produselor listate şi pot fi incomplete din motive legate de spaţiu şi/sau structura informaţiei primite. Din aceste motive, Vanzătorul nu işi poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
Vanzătorul şi furnizorii săi işi rezervă dreptul de a modifica specificaţiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu şi pot fi diferite faţă de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

3. Plata

Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.

Modalităţile de plată acceptate sunt:

ATENTIE! Momentan plata cu cardul este invalidata datorita unui upgrade major de sistem. Speram ca aceasta optiune de plata sa fie pusa din nou in functiune pana cel tarziu vineri, 12.06.2015.

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vanzătorului, fara nici un comision suplimentar pentru Cumparator
  • Plata in rate fără dobandă online sau la sediul Vanzătorului, prin intermediul cardurilor de credit (lista completa a bancilor acceptate este aici;
  • Prin transfer bancar;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzătorului, pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 3000 lei

In cazul plăţilor online folosind cardurile bancare, magazinul online nu percepe nici un comision suplimentar Cumpărătorului.
Tranzacţiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in condiţii de maximă securitate garantata de procesatorul de plati si de platforma 3Dsecure in care magazinul SensoHome este inregistrat. Nici o informaţie legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vanzătorului. Cumpărătorul care plăteşte online trebuie să furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului.
Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) şi VISA (inclusiv VISA Electron). Procesatorul de plati este ISO/MSP Raiffeisen Bank, Bucureşti, Romania.

Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse aflate in stoc furnizor sau disponibile in 15 zile si pentru comenzile speciale. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 3000 lei (tva inclusiv) se platesc in avans.
Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării plăţii complete in contul magazinului online.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.

Scadenta facturii se considera a fi:

  • data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

Informatiile detaliate despre modalităţile de plată (inclusiv rate) se gasesc in secţiunea Cum plătesc.

4. Livrarea si manipularea comenzilor

Vanzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse in comanda acceptată in sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare trimise Cumparatorului in mesajul de livrare.

Termenul de livrare pentru pentru produsele cu status “Stoc Furnizor” si "Disponibil in 15 zile" va fi agreat cu Vanzatorul in momentul confirmarii comenzii, dupa verificarea disponibilitatii reale de catre operator.

Livrarea la punctele de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare listate la finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online.

Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepţionării in contul operatorului site-ului SensoHome.ro a plăţii integrale.

Vanzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoţii se va face conform regulamentului promoţiei respective.

Vanzătorul va pregati corespunzător produsele pentru transport şi va transmite următoarele documente insoţitoare: factura fiscală, certificatele de garanţie aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la info@SensoHome.ro absenţa oricăruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la recepţionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.

La pregatirea pentru transport a produselor voluminoase sau cu greutate mare se percepe o taxa de manipulare, variabila, in functie de tipul produsului (mai multe detalii in sectiunea Cum livrăm).

In cazurile in care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menţionată, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vanzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmand să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzătorul va anunţa Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vanzătorul ii va restitui Cumpărătorului sumele aferente incasate in avans.

Dacă informaţiile legate de facturare şi livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vanzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată in momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) sau la achitarea si semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrărilor efectuate direct de Vanzător). Vanzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decat ulterior achitării eventualei contravalori a coletului si semnarii de primire.

In cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să semnaleze acest incident imediat (in aceeasi zi) prin email la service@sensohome.ro. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare

Cumpărătorul poate obţine mai multe informaţii despre livrarea unei comenzi online din secţiunea Cum livrăm.

5. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi

Pentru fiecare echipament electric sau electrocasnic achizitionat din magazinul online, Cumparatorul poate solicita preluarea gratuita a unui echipament vechi tip DEEE (deseu de echipamente electrice si electrocasnice). Vanzatorul va prelua vechiul echipament DEEE in aceleasi condiţii ca cele de livrare a produsului nou. Echipamentul predat trebuie sa fie de tip echivalent produsului nou achizitionat si sa fi indeplinit aceleasi funcţii ca echipamentul nou furnizat.

Cumparatorul care doreste sa predea un DEEE, trebuie sa anunte acest lucru in momentul plasarii comenzii de cumparare, completand campul "Comentarii" din pagina de comanda, cu informatii necesare Vanzatorului pentru a asigura logistic transportul respectivului DEEE (de exemplu nume produs, greutate aproximativa, dimensiuni). Campul "Comentarii" se completeaza inainte de apasarea butonului “ Cumpara”

Fara respectarea acestor pasi, Vanzatorul va fi in imposibilitatea preluarii DEEE la momentul livrarii produsului nou.

6. Garanţie

Produsele cumpărăte prin intermediul SensoHome.ro sunt noi, in ambalaje originale şi beneficiază de garanţie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi Legea 449/2003, cu modificările şi completările ulterioare) şi politicilor comerciale ale producătorilor.

Termenul de garanţie decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanţie sau a facturii duce la pierderea garanţiei. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanţie.

Garanţia este valabilă doar pe teritoriul Romaniei, cu excepţia situaţiilor cand se precizează altfel in certificatul de garanţie comercială.

Pe langă orice alte garanţii prevăzute de legile aplicabile şi detaliate in certificatul de garanţie emis de către Producător/Importator sau Vanzător, acesta garantează Cumpărătorul impotriva oricărei non conformităţi care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor şi serviciilor, cu excepţia uzurii normale, pentru o perioadă de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Excepţie fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanţie.

In cazul solicitărilor nejustificate a garanţiei, Vanzătorul işi rezervă dreptul de a factura Cumpărătorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului şi a taxelor de transport corespunzătoare.

Vanzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online respectă cerinţele referitoare la protecţia vieţii, sănătăţii, securităţii muncii şi protecţiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 şi HG 457/2003. De asemenea, Vanzătorul declară că echipamentele electrice şi electronice pe care le comercializează respectă cerinţele normativelor europene 72/23/EEC şi 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizării substanţelor periculoase in echipamentele electrice şi electronice, precum şi prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deşeuri de echipamente electrice şi electronice.

Conditii Parfumuri si Cosmetice:
In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, aceste produse au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta un recipient desfacut si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.

Cumpărătorul poate obţine toate informaţiile despre garanţia produselor din secţiunea Conditii de garantie.

7. Returnarea produselor

Beneficiaza de drept de retur numai produsele cumparate de pe www.SensoHome.ro.

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Nu se accepta produse retur la punctele de livrare. Pentru preluarea produsului returnat de la Cumparator, magazinul online va trimite un curier la adresa specificata de Cumparator, dupa verificarea si aprobarea cererii de retur. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobare si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

La ridicarea produselor, curierul va solicita documentele necesare asigurarii coletului pentru prevenirea eventualelor probleme la transport. Toate detaliile se gasesc aici . Refuzul completarii actelor respective va duce la ridicarea coletului fara valoare declarata si mentiunea pe documentul de transport (AWB) "pe raspunderea expeditorului", sau chiar la neridicarea acestuia.

In cazul produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acţiunile Cumpărătorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condiţiile legislaţiei aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziţionate din magazinul online www.SensoHome.ro şi alte produse pe care Cumpărătorul le deţine sau urmează să le achiziţioneze nu fac obiectul responsabilităţii Vanzătorului.

Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la SensoHome.ro.

Situaţii de retur

1. Cumparatorul vrea sa renunte la produsul achizitionat

Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).

Notificarea de retur se face in scris prin completarea formularului din contul de client deschis in magazinul online, in termen de maxim 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.G. Nr. 34/2014).

Vanzatorul va returna contravaloarea produselor returnate de Cumparator in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul returnat. Suma va fi rambursata in aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.

Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare:

  • Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;
  • Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2);
  • Produse ce au fost acceptate personal in magazin, la punctul de livrare (pentru ca au fost vizualizate, verificate si / sau probate);
  • Produse software (sisteme de operare, aplicaţii, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie etc), filme, produse cu software preinstalat la care s-au creat conturi ori s-au activat licente ori s-au efectuat modificari la sistemele de operare, consumabile si/sau echipamente la care s-au desigilat consumabilele - aceste produse nu se pot returna decat in forma originala, in ambalaj sigilat;
  • Toate produsele din categoria "Ingrijire Personală" si "Electrocasnice Mari" daca au fost desigilate;
  • Produse sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanataţii sau din motive de igiena, care au fost desigilate de Cumparator (exemplu produsele din categoria cosmetice sau parfumuri, produsele de ingrijire personala, etc);
  • Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum;
  • Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;
  • Produse fara ambalajul original complet sau fara certificatele de garantie in original.

In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, resigilat sau second-hand) sau, la optiunea Cumparatorului, de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.

2. Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
Transportul si manipularea in cazul acestui retur sunt gratuite pentru client. Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, in cazul in care produsul nu poate fi adus, cu rambursarea valorii produsului.

3. Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs,Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzătorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.

4. Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
In acest caz, Cumpărătorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzătorului EROILOR.

5. Produsele din categoria Cosmetice si Parfumuri
Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de SensoHome.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele producatorii nu asigura ambalaje tiplate individual. Distribuim si acest tip de produse pentru ca au preturi foarte atractive si putem astfel sa transferam cumparatorului discountul foarte atractiv .
In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.

6. "Dreptul de retur in 90 zile"
"Dreptul de Retur in 90 de zile" este un serviciu suplimentar care se aplica produselor achizitionate din categoriile: Bucatarie, Baie, Casa si Gradina de pe site-ul www.SensoHome.ro . Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice si nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta (detalii in pagina Retur produse).

Produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Costul returului cade in sarcina Cumparatorului. Taxele de manipulare nu se returneaza.

Compensarea valorii produsului returnat in baza acestui serviciu (integrala, sau partiala cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii acolo unde este cazul), se va face prin emiterea unui Voucher valoric valabil 30 de zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achizitionarea altor produse de pe site-ul www.sensohome.ro.

"Dreptul de retur in 90 zile " nu este aplicabil in cazul:

  • produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si eventual a platii unui avans, in termenii agreati de parti.)
  • produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
  • produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
  • produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original
  • produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator).

8. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor

Voucherele emise de Vanzator (sub formă unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online www.SensoHome.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic (prin e-mail) sau in format tipărit (şi se transmit fizic). Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este comunicat prin email si este pus si in contul persoanei careia ii este destinat).

Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificată împreună cu codul promoţional.

Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul www.SensoHome.ro , trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagină coşului de cumpărături. Voucherele nu se pot cumula intre ele (intr-o Comandă se poate folosi un singur cod promoţional) şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa info@SensoHome.ro , furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.

Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături al magazinului online nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzător. Vanzătorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta, etc.

In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea sau recuperarea valorii voucherului.

In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere nici un detaliu suplimentar.

In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vanzatorul este notificat in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 36216 (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.
Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.
Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele de marketing pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online Contul meu si logarea in contul personal.
Mai multe detalii se gasesc in sectiunea Protectie date si Cookies.

10. Drepturile de proprietate intelectuală

Numele magazinului online şi insemnele grafice sunt mărci inregistrate in proprietatea Vanzatorului şi nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Numarul marcii este 127673.
Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.
Numele şi siglele persoanelor juridice, precum şi denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa info@SensoHome.ro.

Forţa majoră şi litigiile

Niciuna dintre părţile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii apărute între Cumpărător şi Vanzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanţele judecătoreşti competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, va rugăm să trimiteti un email la adresa info@SensoHome.ro care sa contina datele dumneavoastra de identificare pentru a va putea contacta. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.